
Po tym jak część kupców przeniosła się z tzw. małego targu na nowe targowisko przy ulicy Handlowej, miejsce to zmieniło swoje oblicze. W miejscu starych straganów pojawił się parking dla samochodów. Władze miejskie nie mają jeszcze pomysłu jak zagospodarować ten teren i liczą na pomysły mieszkańców.
Z małego targu znajdującego się w centrum naszego miasta zniknęły stare stragany handlowe, a wraz z nimi część kupców handlujących do tej pory na miejskim placu i chodnikach. Pozostali nieliczni, mający punkty handlowe na prywatnych posesjach. Sam plac uporządkowano i przeznaczono pod parking dla samochodów. To jednak tylko przejściowe rozwiązanie, bo działka w samym centrum miasta jest bardzo atrakcyjna. Co na niej powstanie? Tego jeszcze nie wiadomo, choć wśród mieszkańców od jakiegoś czasu pojawia się kilka wersji (m.in. budowa Domu Pielgrzyma) zagospodarowania tego terenu.
– Tak naprawdę to nie ma żadnych sprecyzowanych planów dotyczących tego miejsca. Teren należało uporządkować i to zrobiliśmy, powstały tam na jakiś czas miejsca parkingowe. Informacje o budowie Domu Pielgrzyma wielokrotnie dementowałam, ale widać plotka ma swoje życie. Może mieszkańcy mają jakieś ciekawe pomysły, jak zagospodarować ten teren? – mówi burmistrz Maria Magoń.
Wśród propozycji już krążących w mieście są m.in. centrum zabaw, Dom Seniora czy mini park miejski. Pamiętać także należy, że w tym miejscu obowiązuje plan zagospodarowania, który nieco ogranicza możliwości realizacji części pomysłów.
elubaczow.com, hp
Może miejskie targowisko – „Mój Ryneczek”?
Park. Dużo zieleni. Tm bardziej usprawiedliwione ze nie ma zieleni na rynku. Z takiego rozwiązania wszyscy bedą zadowoleni a i nie bedzie ono wielce kosztowne.
ZOSTAWIĆ PARKING! KAŻDY KTO JEŹDZI SAMOCHODEM DO CENTRUM LUBACZOWA WIE, ŻE JEST PROBLEM Z PARKOWANIEM. DUŻY PARKING ROZWIĄZAŁ BY TEN PROBLEM!!
Myślę że dobrym rozwiązaniem byłoby postawienie jakiegoś marketu typu Biedronka, Lidl….wszak takich miejsc u nas brakuje.
Nie do pomyślenia jest aby człowiek musiał do takich miejsc pędzić te 100 metrów.
Optymalnym rozwiązaniem jest tutaj mój postulat aby od wyjścia z mieszkania, posesji do drzwi sklepowych człowiek miał do przejścia nie więcej niż 30 metrów.
Market na każdej ulicy!!!
wujek dobra rada <3 !
(……) mądry po szkodzie!!!!!!!!!
Może lepiej zapytać co z nowym targiem? Miejsce po małym targu powinno się zaproponować inteligentnemu przedsiębiorcy, który zrobiłby tu porządek.
Pani burmistrz teraz pyta, bo wybory się zbliżają? Szkoda, że wcześniej nie zapoznawała się z opinią mieszkańców. Żal.
Na pewno nie parking. Ludzie nie po to przenosili się na jakieś odległe targowisko, gdzie nikomu jest nie po drodze, żeby inni teraz mieli gdzie parkować.
Ja proponuję w tym miejscu postawić wesołe miasteczko, albo ośrodek rekreacyjny dla bobrów.
A może KFC?
Żenada jakaś……, szkoda ze wczesniej nikt sie nie pytał o opinie mieszkancow tylko zrobili co chcieli, a teraz…na malym targu jest pusto bo nie ma tam nic, i na dużym też nie ma żywej duszy… Żal dobrze to napisałeś, idą wybory to teraz sie ludziom w cztery litery wchodzi zeby zyskać punkty…tylko że teraz troche za późno….
W pierwszej kolejności proponuję zmianę oznakowania na drogach dojazdowych do tzw. małego targu bo nie ma potrzeby żeby tam stał zakaz wjazdu, co prawda nie dotyczy on właścicieli posesji i nie obowiązuje w niedzielę i święta, ale był zasadny w czasach gdy tam handel kwitł w najlepsze teraz ruch pieszy jest niewielki i nie ma prawie straganów, więc nie jest potrzebny. A co do zagospodarowania tego terenu to proponuję przeprowadzenie referendum niech wreszcie mieszkańcy mają możliwość wypowiedzenia się w jakiejś sprawie żeby nie było potem następnej ,,rewolucji” w Lubaczowie. Płacimy podatki jesteśmy mieszkańcami więc mamy prawo decydować o swoim mieście!!!!
Siłwonie
siłownie *
Tak, pewnie! Z małego targu dobrze jest wywalić ludzi, którzy przędli z miesiąca na miesiąc, by to miejsce przeznaczyć na parking. Szkoda tylko, że przed Ratuszem, na nowej płycie przygotowane są miejsca parkingowe, a obok nich umieszczony został znak „zakaz wjazdu”.
Najlepiej wybudować basen
miejsce gdzie bedzie mozna przebrac lub nakarmic male dziecko duzo miejsca nie zajmuje a skoro na stacjach benzynowych mozna to zrobic to dlaczego w miescie nie kazda matka karmiaca lub majaca mele dziecko napewno by byla za.
mini dom handlowy 😉 cos A’la serce miasta Lubaczóow 😀 i tam mozna umiejscowic np klub fitnes, kino ,silownie 😉 zeby te instytucje w naszym miescie byly na jakims poziomie 🙂
Park! 😉
Co ma powstać ? to co było od lat ” Mały Targ” zapisał się już w Historii tego miasta jako miejsce spotkań , zakupów, itp.Postawić nową dużą wiatę, ludzie sami ją zapełnią , trzeba stwarzać miejsca pracy a nie je likwidować i stawiać markety żeby i nabijać kasę obcym kapitałom a na parking jest cała wolna ulica pod U.M. Jak już pisał „NOParking” na rozwalaniu miejsc pracy życie nie polega , ale też trzeba się umieć przyznać do błędu i go naprawić i to jest TEN CZAS bo już kilka osób straciło pracę a nawet jedyne źródło dochodu i kto teraz da im pracę proszę Panią?
A może pomnik Pani Burmistrz ?
a może wybudować dworzec pks ——czy ktoś zainteresuje się tymi tragicznymi przystankami na chodniku? może pani burmistrz wybrałaby się na wycieczkę przed 8.00 albo popołudniu i zobaczyła na własne oczy jak to wygląda
dzisiaj byłem załatwiać w starostwie sprawę,w pokoju siedziało chyba 4-5 urzędasów z czego jedna Pani korzystała z facebooka, a jeden gościu jadł konserwe rybną.
a na małym targu tarczę antyrakietową zamontować
Ten kto to pisał nie ma zielonego pojęcia o nowym targu . Albo jest takim hipokrytą jak inni co jeszcze tam nie byli . Krytykować każdy potrafi . A w szczególności krytykują to miejsce ci co mają w tym swój interes. Osobiście proponował bym w miejscu starego targu plac zabaw dla dzieci .
jacky 05.09.2014 ~ 13:36:41
Żenada jakaś……, szkoda ze wczesniej nikt sie nie pytał o opinie mieszkancow tylko zrobili co chcieli, a teraz…na malym targu jest pusto bo nie ma tam nic, i na dużym też nie ma żywej duszy… Żal dobrze to napisałeś, idą wybory to teraz sie ludziom w cztery litery wchodzi zeby zyskać punkty…tylko że teraz troche za późno….
a ty nie korzystasz? nic nie jesz?…..normalni ludzie ….
wrócic do małego targu
wybudować ładną hale targową, to i tylko to ma tam sens
Spoko kolego po to powstał nowy targ żeby skupić wszystkich handlowców w jednym miejscu .W innych miastach gdzie powstały nowe targowiska wszyscy handlują i nikt nie robi problemów . Tylko widzę że w Lubaczowie jest problem z garstką osób handlujących w garażach . Osobiście wolę jechać do hipermarketu , bo tam warzywa są o wiele taniej . I polecam wszystkim .
SPOKO 05.09.2014 ~ 20:38:51
Co ma powstać ? to co było od lat ” Mały Targ” zapisał się już w Historii tego miasta jako miejsce spotkań , zakupów, itp.Postawić nową dużą wiatę, ludzie sami ją zapełnią , trzeba stwarzać miejsca pracy a nie je likwidować i stawiać markety żeby i nabijać kasę obcym kapitałom a na parking jest cała wolna ulica pod U.M. Jak już pisał „NOParking” na rozwalaniu miejsc pracy życie nie polega , ale też trzeba się umieć przyznać do błędu i go naprawić i to jest TEN CZAS bo już kilka osób straciło pracę a nawet jedyne źródło dochodu i kto teraz da im pracę proszę Panią?
Nowy targ to totaalna porażka.
McDonalds!
dac pieniadze i kosciol wybudowac z duza taca
To co tam powstanie, o tym zdecyduje ja sam.
tez wydaje mi sie ze MacDonald bylby super, tymbardziej ze w okolicy nie ma tej klasy restauracii. zamiast jezdzic w niedziele z dzieciami do rzeszowa czy przemysla mozna by miec pyszne jedzonko na miejscu.
McDonald żeby w niedziele, raz w tygodniu się do niego wybrać? to może postawić budynek funkcjonalny i dający się przerabiać. niedziela McDonald, poniedziałek w tym samym budynku np. siłownia, wtorek centrum handlowe, środa knajpka, czwartek sklep spożywczy, piątek sauna, sobota kino, niedziela Mcdonald …..
daer małe sprostowanie dla Ciebie ,na nowe targowisko z małego targu to poszło pięć osób i jedna os. już rezygnuje czyli ,garstka to poszła na nowy , co do innych nowych bazarów to nie pisz, żeby pisać trzeba być i widzieć a to że kupujesz w markecie to smacznego i nie zapomnij do marketu pójść po emeryturę , ja zawsze kupowałam u Polaków i kupować będę i wiem co jem kolegą też nie jestem no chyba że zmienię płeć … A MAŁY TARG JEST I BYŁ PRZY UL. ŚW.ANNY do usłyszenia po wyborach . pozdrawiam wszystkich
daer
05.09.2014 ~ 22:16:49
Spoko kolego po to powstał nowy targ żeby skupić wszystkich handlowców w jednym miejscu .W innych miastach gdzie powstały nowe targowiska wszyscy handlują i nikt nie robi problemów . Tylko widzę że w Lubaczowie jest problem z garstką osób handlujących w garażach . Osobiście wolę jechać do hipermarketu , bo tam warzywa są o wiele taniej . I polecam wszystkim .
iza – tej pani już dziękujemy :-/ McDonald, klasa…pyszne jedzonko…z dziećmi…brrr…
Specjały podawane w niektórych Lubaczowskich restauracjach i kebabowniach nijak mają się do jakosci dań z MCdoaldsa. Zawsze podane na czas, gorace i świerze. Sami często jeździmy z dziećmi do miast gdzie jest MCdonald żeby pokosztować światowego jedzenia. Od wielu lat trzymają standard na całym świecie i tylko w naszym miasteczku ludzie mają jakieś uprzedzenia. 100 lat temu podobnie było z linia kolejową a teraz co? Czekajmy aż wyprzedzi nas Cieszanów lub oleszyce i obejdziemy się smakiem. Taka restauracja to też kilkanaście miejsc pracy dla ludzi z naszego regionu oraz wielka szansa na przyciągniencie turystów, więc czemu nie?
Automaty z papierem,kopertami i znaczkami dla donosicieli.Zapomniałem o długopisach.
McDonald jako atrakcja turystyczna?
Dom Seniora- ale taki z prawdziwego zdarzenia, a nie byle co!
Lubaczów to jeden wielki Dom Seniora, Emeryta Rencisty i bezrobotnego kombinatora.
Taki właśnie światowy McDonald mógłby być szansą dla tego smutnego jak p…a miejsca. Nie zapominajmy o prywatnych – publicznych toaletach w takiej restauracji, bo Lubaczów miasto powiatowe publicznego sracza nie ma ( co dziwne bo jest przecież patron)
wrocic na mały targ
Dobry klub fitnes z silownia z prawdziwego zdarzenia tak aby bylo miejsce dla kazdego. Taki 3 poziomowy budynek : poziom 1- pol poziomu bar mleczny z ekologiczna zywnoscia tak aby mozna bylo po silowni zjesc zdrowo i tanio, druga polowa to 2-3 sklepy z np artykulami eko, sportowy akurat pod silownie i fitnes. Poziom 2- silownia, Poziom 3 – typowy fitnes damski, meski (damsko-meski). Lub na ktoryms z poziomow oddzielic kawalek miejsca na saune. Na basem miejski to jest tam zamalo miejsca. Trzeba byloby zburzyc te rudery to jest ccc, 1000 gownianych drobiazgow i ten szmelc ciuch i pewnie tych kilka budynkow co stoja przed kosiolem a raczej systemem przekonac ;]. Albo caly ten wkadrat od ulicy do ulicy ludzi przesiedlic i wybudowac porzadny basen.
i tak gowno bedzie
skocznia narciarska to by było coś…
…mały targ był od zawsze, więc wymyślanie czegoś nowego jest nonsensem…a pani burmistrz, mam nadzieję, że za chwilę już panią burmistrz nie będzie…tylko kto odda ten nasz milion z miejskiej kasy na to nowe targowisko?
Popieram wypowiedź Mattewa 🙂 w naszym szanowanym i kochanym miasteczku brakuje takiego miejsca jak siłownia i fitness temu kto by tam spędzał czas wyszło by to na zdrowie a i znalazły by się nowe miejsca pracy dla młodych ludz.i 😀
Pozdrawiam wszystkich którzy lubią się objadać w McDonald 🙂
Żadnego MC Donaldu, żadnej Biedronki!
Pomysł Mattewa jest świetny. Wyjdzie na zdrowo każdemu.
+ zarobek dla Polaka
+ alternatywa dla młodych od niezdrowego stylu życia!
Jeśli postawiliby miejsce z syfiastym jedzeniem jak MCD
– pieniądze nie trafią dla Polaka
– na zdrowe nie wyjdzie, chyba że kogoś sylwetka świni interesuje
Biedronka?
– nie Polska sieć, pieniądze do Polaka nie trafią
– mamy już sprzedane ziemie na których stoi 1x Biedronka, 2x Tesco, 1x Lidl itd. po jakiego więcej?
kto poniesie kare za wybudowanie nowego targowiska ktore sie nie przyjelo i na co to zostanie przeznaczone
Kajak Krzysztof- a ty wiesz jak co to jest za „jedzenie” w tym McDonaldzie? Dziecku to dajesz??? Światowe jedzenie – padnę ze śmiechu, świeŻe 😀 McDonald jako atrakcja turystyczna? Dla ciebie chyba, bo jadąc do miasta, jeśli nie zjesz w McDonaldzie to zero atrakcji, wyjazd nieudany..no i trzeba jeszcze o galerie zahaczyć, koniecznie.
Moim zdaniem niech na tym placu wybuduje Pani Burmistrz jeszcze jednego Lubacza i złoży podpis, że ona to ufundowała bo do tej pory byłam w tylu miejscach i nie widziałam żeby prezydenci miast czy burmistrzowie budując za państwowe pieniądze tablice czy pomniki podpisywali się własnym imieniem i nazwiskiem nie dając ani grosza z własnej kieszeni to tylko może być taki cyrk w Lubaczowie ,mieście najbardziej zadłużonym w województwie podkarpackim
zoo, mogę w nim robić jako małpa
Fast food !
galerie z wieloma sklepami znanych firm i zamiast do jaroslawia czy przemysla ludzie beda mieli blizej w lubaczowie. bo w sumie skoro wyj$#&^%cie bardzo potrzebny targ to zrobcie cos rownie pozytecznego. parkingi? a co to malo miejsca w luba? tylko ogarnac sie troche, ludzie no.
Typem sportowca nie jestem, ale uważam jak część osób tutaj, że siłownia, fitness etc. w tym miejscu byłyby świetnym rozwiązaniem. Z pewnością sporo osób z chęcią by korzystało, a i zatrudnienie znalazło by kilka 😉
silownie w luba sa. fastfooody sa. parkingi? hm.jak sie umie parkowac to tez sa. wg mnie pseudo „galeria LUBACZOW” wąsko a wysoko i juz. ale to tylko moje skromne zdanie.
a tak btw. jesli w gore i duzo sklepow typu cropp house itd jak ma jaroslaw to wiele ludzi by znalazlo prace. rownierz w fast-foodach sie tam mieszczacych,,
sorry „równieŻ” 😀
W związku z tym, że na ulicy św. Anny znajduje się kilka wielobranżowych sklepów, dobrze by było, aby powstał tam „zieleniak”, który skupiałby wszystkich lokalnych przedsiębiorców posiadających w tym miejscu swoją działalność. To z pewnością wspierałoby lokalną gospodarkę, bo przecież nie od dziś wiadomo, że w Lubaczowie nie ma pracy dla ludzi młodych. I bez wątpienia byłoby to ułatwienie dla ludzi starszych i tych nie posiadających prawa jazdy czy samochodu – wszystkie zakupy można by było zrobić w jednym miejscu.
proponuję jakieś małe centrum handlowe z sieciówkami;) żeby nie trzeba było jeżdzić za dobrymi ciuchami do Rzeszowa:)
postawcie tam SkatePark!
Najlepiej zrobić porzadna fontane i parasolki z browarkiem , bo nie ma gdzie powiedzieć z ziomalami na tym zadupiu ……
dobry plan zagospodarowania tej ulicy przedstawili przedsiebiorcy tani w realizacji miejsca pracy dla okolo 40 osob ale tego wlodarze nie biora pod uwage oni wymysla cos glupiego i pojda w zaparte jak z nowym targiem ze to jest ideal a toi toje za scena w rynku swiadcza co ma w glowie burmistrzowa – z
Jak widać kolego ,, ktoś ,, nie po to budowany był nowy i bardzo ładny targ żeby ktoś taki jak ty pisał jakieś głupoty , że jest to tak bardzo daleko na nowe targowisko . Takim jak ty to najlepiej pozwolić wjeżdżać samochodem do sklepu na zakupy .
//////////////////////////////
ktoś 05.09.2014 ~ 12:38:37
Na pewno nie parking. Ludzie nie po to przenosili się na jakieś odległe targowisko, gdzie nikomu jest nie po drodze, żeby inni teraz mieli gdzie parkować.
Mieszkanka pisze o ludziach starszych których jest garstka w centrum miasta .
Targ czy jak to zwie mieszkanka zieleniak nie jest tylko dla określonej grupy ludzi , tylko dla całego społeczeństwa . Ludzie którzy przyjeżdżają na zakupy mogą parkować przed wjazdem do Lubaczowa a na zakupy iść pieszo . Jeśli tak to Pani ,,Mieszkanka musi bardzo dbać o kasę dla siebie .
[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[iiiiiiiiii
Mieszkanka 07.09.2014 ~ 18:55:39
W związku z tym, że na ulicy św. Anny znajduje się kilka wielobranżowych sklepów, dobrze by było, aby powstał tam „zieleniak”, który skupiałby wszystkich lokalnych przedsiębiorców posiadających w tym miejscu swoją działalność. To z pewnością wspierałoby lokalną gospodarkę, bo przecież nie od dziś wiadomo, że w Lubaczowie nie ma pracy dla ludzi młodych. I bez wątpienia byłoby to ułatwienie dla ludzi starszych i tych nie posiadających prawa jazdy czy samochodu – wszystkie zakupy można by było zrobić w jednym miejscu.
targ może jest mały , ale Centrum Sprzedaży Papierosów i Alkoholu bez Akcyzy to już spore- może stąd tyle emocji
Czytając komentarze odnoszę wrażenie że co drugi to piszą osoby związane z małym lub nowym bazarem . Jestem osobą nie związaną z tą bandą sprzedawców którzy chcą tylko rozwiązania dla swojego biznesu . Pytam ich wielkich biznesmenów czy tylko wy jesteście w tym mieście . A gdzie pozostałe społeczeństwo . Nastawiać sklepów , hal targowych i bazarów zieleni . Ale wy sami tam kupujcie bo ceny są zbyt wysokie za artykuły zielone . Podnosicie ceny o 100 % i myślicie że wszyscy są naiwni i kupią u was , mylicie się wolę iść do hipermarketu . I tak powinni zrobić wszyscy . Byłam na nowo otwartym bazarze ul.Handlowa ku mojemu zdziwieniu okazało się że jest tylko otwarty jeden boks z owocami i warzywami ceny są zbyt wysokie . Jak mówili na małym targu że tam śmierdzi nic nie czułam . Dla tego idę na zakupy do sklepów nie na bazary . Niech sobie sprzedają . W miejscu gdzie zlikwidowano mały zieleniak powinni wybudować miejskie szalety .
Jak długo jeszcze będziemy karmieni śmieciowymi inwestycjami które nie wnoszą zupełnie nic dla nas mieszkańców. Kiedy w Polsce za takie idiotyczne pomysły zaczną rozliczać i karać wójtów burmistrzów starostów.
Tymi sprzedającymi na małym targu , nie posiadającymi kas fiskalnych powinien się zająć urząd skarbowy . Bo uprawiają wielki kant , przekręt .
ja stawiam na pomnik Lubacza moze byc i trzeci skoro sa dwa…
Szkoda tego targu malego, bylo tam przytulnie i swojsko. Nowa miejscowa jest do bani i to delikatnie mowiac. Stary targ byl doslownie w srodku miasta, wszyscy mieli po drodze, a ze ceny wyzsze, to normalne, bo towary eko nie plukane w ludwiku jak syf z tesco czy biedro.
Ja jestem za silownia i fitness. Swietny pomysl i pozytyczeny dla zdrowia i urody.
Oby tylko Szanowna Pani Burmistrz nie wpadla na pomysl, zeby postawic Lube aby Lubacz nie byl sam. Dobry fitness to inwestycja okolo 1.5 banki. Moze sie Zlozymy, wystarczy ze kazdy mieszkaniec da 100 zl i mozemy zaczynac!
przetarg-sprzedać i po kłopocie
JAK TO DWA JUZ SĄĄĄ??? gdzie jest drugi, jaśniej można?
drugi podobno straszy w ratuszu :]
WC miejski by się przydał bo nie ma i ludzie sikaja za autami
Ja tam zawsze na urzad sikam.
nie podpowiadajcie urzędnikom z tym WC bo znajdą jakiś innowacyjny program z szerokiej oferty EUro-kołchozu za okrągły milion złoty na kibel do którego w czasie realizacji projektu trzeba będzie dopłacić drugi milion z budżetu miasta czyli z waszych podatków ;]
miejsce na kibel juz jest, dla tych co duzo mówią a nic nie wiedzą bo nie chcą wiedzieć. Odnośnie „małego targu” i planach na przyszłość p. Burmistrz mówiła na początku roku na zabraniach osiedlowych – ale po co na nie chodzić…Chodzi raptem 20-30 osób. A potem piszą jakieś bzdety i udają że coś wiedzą.
Moje zdanie jest takie żeby teren sprzedać w przetargu.
Przecież urząd Wam nie wybuduje mcdonalds’a itp.
Spoko
Skoro tak wszystko wiesz to napisz prawdę ile tam osób sprzedaje bo byłem i widziałem . Widziałem że na nowym targu sprzedaje osoba która również sprzedaje na byłym małym targu . To widać że tam się opłaca handlować . A jeśli chodzi o te twoje świeże owoce to zapytaj skąd są przywożone ,a może wyhodowali je sprzedający sami . Nie wierzysz sam w to co piszesz .
SPOKO 06.09.2014 ~ 16:57:05
daer małe sprostowanie dla Ciebie ,na nowe targowisko z małego targu to poszło pięć osób i jedna os. już rezygnuje czyli ,garstka to poszła na nowy , co do innych nowych bazarów to nie pisz, żeby pisać trzeba być i widzieć a to że kupujesz w markecie to smacznego i nie zapomnij do marketu pójść po emeryturę , ja zawsze kupowałam u Polaków i kupować będę i wiem co jem kolegą też nie jestem no chyba że zmienię płeć … A MAŁY TARG JEST I BYŁ PRZY UL. ŚW.ANNY do usłyszenia po wyborach . pozdrawiam wszystkich .
daer
05.09.2014 ~ 22:16:49
Spoko kolego po to powstał nowy targ żeby skupić wszystkich handlowców w jednym miejscu .W innych miastach gdzie powstały nowe targowiska wszyscy handlują i nikt nie robi problemów . Tylko widzę że w Lubaczowie jest problem z garstką osób handlujących w garażach . Osobiście wolę jechać do hipermarketu , bo tam warzywa są o wiele taniej . I polecam wszystkim .
zgadzam się z tym, że w Lubaczowie, ludziom wszystko nie pasuje. Normalne społeczeństwo byłoby zadowolonym z możliwości handlu i zakupów w nowym, nie poobdzieranym miejscu – ale w mieścinie, gdzie każdy działa na szkodę drugiego to będą narzekać, bo im dalej z domu na miejsce handlowe.. ajajajjj co za wredne społeczeństwo w tym mieście żyje ;(
no i przerwy w pobliskich szkołach są za krótkie , żeby papierosy kupić …
No i dlaczego mój komentarz usunięto?